dknaskldmaslkdnmaksldasd

kom hem från ida vid fyra. sovde där och sånt försom att vi ba på halloween sakimojs igår.
sen nu när jag kommer hem så har syster köpt/fått en iphone 4s,  inte ba lite sur, serriöst jag är fett sur. har velat haft en iphone as länge, sen så har jag inte ens fått köpa en iphone 3 själv. sen så har hon inte ens velat haft en sen får hon / köper en, fyfan!!!
så nu säger jag att min mobil är as dåligt för jag ska få en ny, men det går inte så bra. ska börja jobba(?) typ på hockeyn eller dela ut reklam så kan jag också köpa en,, HAHAHAHAHA :DDDD
ska kanske va me ida och johanna ikväll vi får se om jag orkar mår inte så bra nu. förskyld som fan..
HAR INGA BILDER OCH DET SUGER, MEN DET FÅR NI LEVA MED. / SANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback